090821

Hej
Anna sov över här i natt , vilket betydde mycket skratt på kvällen och inte nog med det mina föräldra snarka så jäkla högt ! HAHAH.
Vi var duktiga i går kväll och sprang en runda men som sagt pågår det jakt i skogen så vi hörde ett skott :) .
När vi kom tillbaka från våran springtur fick vi lite bråtom eftersom klockan var halv tio och allt stänger klockan 10 på en vanlig torsdagskväll. Vi skulle både hyra film , beställa mat på pizzerian , handla på coop allt det innan klockan va 10 och det tar 10 minuter att köra ut till stan från mig . Men tro det eller ej men vi hann faktiskt med allt :D Så på ungefär 10 min hann vi beställa mat ,hyra en film , handla på coop , hämta maten. Man hinner mycket på tio minuter

Nu har Anna åkt hem och jag ska snart in till kalmar med familjen , hoppas man får övningsköra en bit (A)
Men nu måste jag dra ha en bra dag :)
IsabellKarlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!