090822

Hej
Kom precis hem efter att varit i Pukaberg , dock var inte jennie hemma men det var trevligt ändån :). Jag körde både dit och hem. Det gick bra på hemvägen var det mörkt och jag tror att jag körde på en padda (A) sorry .
I dag har jag för övrigt varit barnvakt :). På morgonen låg jag och läste veckorevyn då min lillebror kommer in med en hamster och sätter den på mig och gissa vad som händer , JOO den kissar på mig . Trevligt :S

I kväll blir det till att titta på en film som jag lovade pappa att jag skulle se med han.


Dagens låt : Please don`t leave me




Hoppas ni har haft en bra dag

/ IsabellKarlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!