Godkväll:) 090823

Hejsan
I dag har jag övningskört en hel del och varit på 20års kalas :) Trevligt
I morgon är det sista dagen innan skolan börjar :/ gäller att ta vara på dagen i morgon då :) hah
I dag fyller Martin 19 år så säger GRATTIS till honom , Hoppas du har haft en bra födelsedag :)

HAHA en rolig sak som hände idag var att jag övningskörde till coop extra och eftersom jag har som vana att pappa ALLTID ta bilnycklarna i bilen efter jag har kört så tog jag inte ut de den här gången och det gjorde inte pappa heller så väl inne på coop sa pappa
- Isabell du har väll nycklarna ?
och jag svara då
- hah nej varför skulle jag har det ?
pappa
- nu skojar du med mig ?
jag
-
haha nej jag har de inte , men shit då sitter de ju kvar i bilen

När jag kom till bilen va den såklart olåst å nycklarna satt i :P hahah smart :S




Ha en bra kväll :) själv njuter jag av denna kväll efter som det är den sista man kan vara uppe länge på och ha sovmorgon för sen börja skolan
nu ska jag kolla om det är nått bra på tven

/ IsabellKarlsson


Kommentarer
Postat av: Anonym

awwhh va gullig du är då! =D tack Isa ;) hahah fy fan va klantigt me nycklarna btw, men va kan man förvänta sig av dig liksom?! (A)

2009-08-24 @ 18:13:42
Postat av: Martin

glömde skriva att de va från blåbärsplockaren ;)

2009-08-24 @ 18:14:34
Postat av: Svar till martin blårbär :)

hahha vsg :) så lite så :) heheh jadå det var klantigt men jag skyller på pappa :) hahha jadu mman kan förvänta sig mkt av mig ;)

2009-08-24 @ 22:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!