Godkväll.

Hemma igen efter att har varit i kalmar , blev ett par timmar där mer än vad man hade tänkt sig.
Jag övningskörde hem en bit och det var första gången jag hade musik på i bilen när jag körde och det gick bra (Y)
Har nyss städat mitt rum , känns som det alltid blir stökigt i rummet om och om igen men nu är det iallafall städat:)
Nehe nu ska jag kolla om det är något bra på tven som man vill se :)



Dagens låt : You spin my head right round.
(Eftersom jag har småsjungit på den ungefär hela dan , var nog för att Anna satte på den på sin mobil när jag precis hade vaknat på morgonen :) )




Ha en bra kväll

// IsabellKarlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!