Godkväll :)


Hej
Kom nyss in efter att har grillat med familjen och haft sångtävling :) haha.
Nu fundera jag snart på att kanske se en film som går på tv 4+ om 10 minuter .
I går var vi ute och åt i kalmarpå stekhuset med en del av släkten :). Det blev tre rätters .. Till förrätt åt jag skagen med toast , till varmrätt oxefilé med klyftpotatis röd vinsås , BBQ och någon annan sås ( kommer inte ihåg vad den hette) och till efterrätt åt jag frukt doppad i vit choklad och vaniljglass
Kan ju säga att man var riktigt mätt efter denna måltid.
och  jaa det var lika gott som det låter :)   


I torsdags var det Rix fm vilket tillbringades med Anna :) Trevligt!



Nu har jag missat 5 minuter av filmen jag tänkte se  så nu får jag skynda mig .
Ha en bra lördagskväll  ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

tack själv för kvällen, <3



Sv på inlägget: Hahaha ja menar det shit vad ska man säga xD fast skrattade ju bara xD

2009-08-08 @ 22:43:59
URL: http://ajhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!