090827

Hej
Idag är det torsdag och jag har inte skrivit på ett tag såg jag nu. Den här veckan har gått fort , Skönt :) I morgon ska vi leka med de nya ettorna .
I går var jag hos anna :) Trevligt. Vi åt även paj , det börja bli som en vana att äta det där nu men det har jag inget emot :D heheh.

Om jag inte har sagt det innan här på bloggen så har min syster flyttat till stockholm för att studera på högskola. Så det bli extra lugnt här hemma nu men visst saknar man någon att tjabba med i bland . Hur som helst så hoppas jag att hon har det bra där uppe bland alla 08- or . ;) 
och kvar här hemma lämnade hon den "elaka sköldpaddan"   ohh neej  jag tänker inte mata den ! .
För ett ganska bra tag sen så när jag skulle ta upp skölpaddan så tappade jag han bakom akvariumet och fick inte upp han så då flyttade jag ut akvariumet lite bara för jag skulle få upp han men då rammlade han ner på golvet . Sen dess har den sköldpaddan hatat mig och varje gång eller för det mesta som jag går förbi honom fräser han åt mig . UCHA

( jag ska se ifall jag hittar en bild på sköldpaddan i så fall lägger jag upp den på bloggen senare ikväll)

Dagens låt : Halo




Ha en bra kväll och akta er för svininfluensan ;)

/ IsabellKarlsson

Kommentarer
Postat av: Becca

Universitet lila gumman, universitet....stor skillnad där....

2009-09-05 @ 14:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!