091208

Hej

Inte långt kvar till julafton nu ,vad tiden rinner iväg . Snart är vi inne på ett nytt år med nya äventyr!

Idag har jag jobbat (apu) på friskis och svettis kl 9:30 - 16:00. När jag hade jobbat klart var jag inne i gymmet ca 1 timme och sprang på ett sånt där rullband. Efter det tänkte jag testa något som jag aldrig testat förut nämligen yoga.

Vissa övningar va lite krävande men annars va det kul. Jag tyckte dock det va lite jobbigt att man skulle andas genom näsan in och ut hela tiden och inte använda munnen.

Så nu sitter jag här och är väldigt trött och väntar på att min träningsvärk ska komma^^.








Nu är det iallafall sovdags för min del
Ha ´de gott :) Godnatt !
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!