Lördag




Hej

I dag sov jag till klockan 12. ojoj . Vaknade av doften av nybakta lussekatter , mums! 
och när jag kollade ut genom fönstret snöade det.

I går var det idol och det kollade jag på:).Det var bra förutom att det var en himla lång paus
med cirkus Möller och Nyheterna . 
Eric vann! GRATTIS!
 rätt eller inte ?
Själv tycker att det inte spelade någon större roll vem som vann mellan Eric och Kalle
båda var lika bra .


Här kommer vinnarlåten med Eric





Nu ska jag gå ner och se om det är något bra på tven och ta mig en lussekatt.
Ha det bra !


Kommentarer
Postat av: Martin

Upp med hakan fan, snart JUL! ;D

2009-12-13 @ 16:13:42
Postat av: Isabell karlsson

jag har int sagt att jag är sur :D

God jul Martin ;)

2009-12-13 @ 17:06:13
URL: http://ichabell.blogg.se/
Postat av: Martin

Tänkte mest på bilden ;) ingen glad tomtenisse där inte =P God Jul

2009-12-13 @ 22:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!