Onsdag

Hej !

SNÖ SNÖ SNÖ
visst är det härlig? Får mycket mer julkänsla när det snöar . Jag väntar bara på att jag ska halka omkull... har varit nära ett par gånger men jag har inte rammlat än..
Dock vill jag inte att det ska bli något snöoväder :( för att jag å Jennie har planerat att åka till ullared nästa vecka.

Idag har jag kört bil i halkan med mormor  :) men det gick bättre än förväntan så jag är nöjd.
Snart är det fredag och då är jag ledig :) SKÖNT !

I morgon kommer min syster hem från stockholm:D


Passar på och ladda upp en låt som jag gillar :


HA EN BRA KVÄLL :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!