Söndag

Hejsan

Nu har jag precis ätit tacos som mamma lagat , mumsigt :D.
I morgon är det skola och jag går ändå tills klockan kvart i 5 i morgon. Jag har haft apu så jag har inte varit där på 4 veckor . Men nu är det bara 7 dagar kvar i skolan och sen är det jullov :D

Idag har jag varit hos farmor och städat lite och sen har jag pluggat lite osv.

På torsdag kommer min syster hem från stockholm :) Trevligt.




Syskonen kalsson :)



I dag har det snöat tror det eller ej .
Jag som trodde att snön inte skulle komma än på länge men snö på julafton vill väll alla ha? Iallafall jag!:)

Ha en bra kväll ♥


Kommentarer
Postat av: Becca

Men tack för den bilden... Isak är dock superdupersöt.

2009-12-14 @ 20:54:48
Postat av: Anna

aa, okej. jag trodde med jag skulle ha det men jag är klar nu. har borde pluggat ifatt det som jag latat mig med. storstädat uppe inkl garderoben & julpyntat. :P Sluta tidigt imorgon så då ska jag plugga teori.

2009-12-14 @ 21:00:02
URL: http://ajhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!