090217

Hej hopp
Nu är jag hos Anna , har sovit över där. Så igår hyrde vi 2 st filmer som vi kollade på senare på kvällen. Anna valde en film kommer inte ihåg namnet men uch va dålig den va. Jag valde den andra vilken som skulle va en thriller och hette Donkey Punch. Den filmen handlade om några tjejer som hade åkt utomlands väl utomlands träffar det några killar som det följer med. Killarna bjuder den på lyxyacht för att forsätta festen. På båten dricker alla en massa och de ta även droger. kvällen slutar med sex som förvandlas till en mardröm. Helt okej film men den va lite hemsk
Anna och jag kollade även på gamla bilder från 2006. Så det blev mycket skratt:)
Nu ska jag hem om en kvart så det är bäst att jag gå och gör mig iordning

Ha en bra forsatt tisdag!

Kommentarer
Postat av: stoffe/joddla-med-mig

Alltid lika snygg ;)<3

2009-02-17 @ 23:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!