090218

Hej igen :)
Jag gjorde en ny YouTube^^ film. Höll på 2 timmar med den och sen kommer min syster och frågar om hon kan stänga av nätet ett par sekunder och jag säger då Javisst!. Då stänger hon av men hon stängde av hela strömavbrytaren och jag hade inte sparat filmen. Grattis till mig. :/ men när jag startade upp datorn igen  stod det att det jag hade gjort innan hade atomatiskt sparat :). Men det är ändå nått fel på filmen eftersom den inte är publicerbar eftersom det finns filer i filmen som inte finns på datorn.
Men nu ska jag äta och sedan blir det kurs kl 5-9.

Ha en bra fortsatt onsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!