090228



Hej !
I dag vaknade jag ganska sent kl 11. Min syster är fortfarande sjuk så hon åkte till vårdsentralen i dag och fick medicin som va tvungen att hämtas i kalmar eftersom de int hade den i Nybro. Så mamma och jag åkte in till Kalmar först till apoteket sen till Kalmar outlet eftersom det va sista dagen innan de läggs ner.
Sedan till Citycross och handlade massa mat. Sen körde vi hem.
På vägen hem hämtade vi pizza. Mums!.

I morgon blir det till att åka till Anna och vara med henne en stund.
Jag är även skyldig henne pengar eftersom jag har köpt hennes stövlar :).


(Bilden är suddig.) Kom tillbaka Mille♥



Ha en bra lördagskväll! ♥


Kommentarer
Postat av: annaKällström

mille<3 ´nu är du inte skyldig mig pengar längre! :)

2009-03-01 @ 18:26:25
URL: http://ajhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!