090225

Hej!
I dag va det som vanligt skola. I dag mådde jag inget vidare , mådde illa hela dagen.
Jennie och jag kollade på The Rock .Den handlade om  en gammal  fängelseö Alcatraz som ockuperas av elitsoldater ledda av general Francis X. Hummel . Med turister som gisslor  riktar de raketer med kemiskt stridsmedel mot San Francisco osv. Den va bra :)
.
Senare när jag kom hem sommnade jag och sov i 2 timmar eftersom jag inte mådde så bra va det väldigt skönt att sova en stund. I morgon blir det kanske att träna med anna , det beror på hur jag mår. Jag hoppas verkligen inte jag blir sjuk.

Ha en bra onsdagskväll♥


Kommentarer
Postat av: Carl

mm, bra film det där :)

John Blund hälsade på mig också :P Missade träningen pga av honom :@ ;P

2009-02-25 @ 23:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!