090224

Hej!
Idag är det semlans dag.
jag själv  gillar inte semlor så jättemycket. För det första så gillar jag inte grädde och för det andra så tycker jag inte om mandelmassa som är i. Men för dem som inte gillar grädde t.ex så kan man ju alltid ersätta grädden med nått annat istället som min kompis gillar inte heller grädde och då hade hon köpt semla med hallongrädde i istället så blev det en annorlunda smak. Det skulle man nog testa :).Här hemma nere i kylskåpet står det massa semlor men jag är direkt inte sugen så är bättre att någon annan äter upp de. Undrar hur många det va som köpte semlor idag ?
En som verkligen älskar semlor är min  farfar , han kan nog äta hur många som helst.



I dag va det skola jag. Jennie och jag skulle ha redovisat på fritidskunskapen men vi hann aldrig med det.
Vi fick iallafall G på datorkunskapsprovet som vi tyckte va svårt :)  Jag som trodde att jag inte skulle klara det.
Idag har jag för övrigt inte gjort så mycket när jag kom hem somnade jag direkt var tydligen så trött eftersom jag har sovit över hos Jennie i 2 nätter. Nu är både min lillebror Isak sjuk och min syster med. Så nu har alla i familjen varit sjuka utom jag. Bara jag som fattas men jag få hoppas att jag klara mig för jag vill verkligen inte bli sjuk.


I går fyllde min kusin Christoffer 14 år så jag passa på att säga GRATTIS till han i efterskott.!

Nu börjar klockan bli ganska mycket och man kanske skulle gå och lägga sig.
 Men eftersom jag somnade när jag kom hem från skolan och sov i några timmar så är inte  jag speciellt trött just nu.
Men jag säger godnatt iallafall.

Sov så gott! ♥


Kommentarer
Postat av: Martin

God natt din lilla åsna ;)

2009-02-24 @ 23:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!