090222

Hej
I gårkväll såg mamma och jag på en film. Den hette Darling och var sjukt dålig så jag tycker inte ni ska se den!
Filmen hade direkt inte någon handlig. Det var någon tjej som var otrogen mot sin pojkvän.
Efter ungefär 30 minuter sommnade jag vilket även mamma med gjorde.




Idag har jag och min syster varit hos farmor för att säga grattis, eftersom hon idag fyllde 64 år :) GRATTIS.
Just nu är jag hos Jennie eftersom vi ska jobba lite på ett skolarbete om cross.
Jag ska sova över hos Jennie och i morgon är det skola igen. Jennies pojkvän är också här så vi har precis fikat.
Det blev citronkaka och någon dajmkaka. Mums!  
Men nu ska jag gå och vara lite social :)

Ha en bra Söndagskväll♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!