090226


Hejsan!
Idag fick jag reda på nått nytt som jag inte visste. Det var att i Mexico firar man lärarnas dag , vilket går ut på att barnen ger sina lärare nån liten present. Sedan finns det också som i sverige barnens dag men i sverige firas den nästan inte men i Mexico så få barnen presenter / godis av sina lärare den dagen.
Det med lärarnas dag tycker jag va ganska häftigt eftersom priserna i Mexico är låga så gå det lätt att köpa nån liten sak till sin lärare.

Idag har jag inte gjort något direkt speciellt , det var redovisning på fritidskunskapen. Senare hade vi datorkunskap. Sedan slutade vi för dagen. Jennie och jag tog bussen ner till stan och gick där en stund sen åkte jag hem. Väl hemma somnade jag och sov i ca en timme. I dag skulle jag egentligen ha tränat med Anna det var synd att det aldrig blev så för jag har ont i halsen så jag struntade i det så att det inte skulle bli ännu värre.
I morgon är det äntligen fredag. Wiee!

Ha en bra torsdagskväll ♥

Kommentarer
Postat av: annaKällström

fiin bild gumman, vi få ta det nån annan dag, coolt det dära med mexico

2009-02-26 @ 22:11:03
URL: http://ajhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!