090215

Nu har jag bestämmt mig för att börja blogga.  Ingen aning om hur det kommer att gå men jag ska försöka göra mitt bästa för att hålla min blogg upppe.
Nu kan ni då följa min blogg, Om ni skrolla ner till under länkar  och sedan trycker ni på följ bloggen!


 I går va det alla <3 dag eller singlarnas shoppingdag?
Hoppas alla fick en bra dag igår ,vilket jag fick när jag tillbrängade hela dagen med Anna
Gårdagen började med att jag steg upp halv 8 firade alla<3 dag med familjen sedan åkte jag till Anna. Anna och jag åkte in till kalmar med hennes föräldrar eftersom Anna hade dagen innan varit och shoppat och glömmde köpa en mössa som hon så gärna ville ha. Så vi åkte in för att köpa den fina mössan. vi var i kalmar kl 10 och vi hade bara tänkt vara där någon timme men så blev det inte vi var inte hemma i Nybro förens kl 5.  Det blev några fina inköp, fick även en kläning av Anna som alla <3 dags present. Tack för det :)  I kalmar åt vi med Annas föräldrar på thairesturangen vid tokiga ture. Maten va så himla himla god och det var andra gången i mitt liv som jag åt där. MUMS! Sedan tog Anna och jag tåget hem till Nybro därefter blev det en promenad till Anna vilket va väldigt skönt eftersom vi hade ätit så himla mycket. Väl hemma hos Anna började vi städa hennes gaderob, vilket tog oss ungefär 3 timmar med paus inräknat. Sedan blev det att kolla på melodifestivalen. Bra att Måns gick vidare det blev dans på det. Senare blev det singstar och högt sjöng vi så hoppas att vi inte gjorde några grannar arga
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!