090701

Hej
Nu är det bara en hel dag kvar på jobbet för på fredag jobba vi bara till ca 11 eftersom vi ska grilla sen :)
Åh jag blir så trött av att jobba , stiger upp klockan 5 på morgonen och cyklar till jobbet.
Idag när pappa och jag skulle cykla hem så regnade det och åskade. Jag som hade tänkt å sola när jag kom hem men det gick inte.

Igår badade jag med Isak och syster :).
Det var inte så jättevarmt i vattnet men det gick iallafall att bada. Här kommer några bilder från igår :)


Hon försöker putta i mig i vattnet och lyckas hon ?
JAAA :S


Isak och jag :)

Syster försöker dränka mig eller nått :P

Isak och jag



Nu är klockan snart halv 11 och jag fundera på att gå och lägga mig snart

Ha en bra onsdagskväll :) ♥

Kommentarer
Postat av: stoffe :D

söt är du :D

2009-07-13 @ 14:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!