090712

Hej

Fint väder påväg ?
Jag gissar på att det blir nogolunda varmt i morgon men jag kanske har fel. Det märker vi i morgon.
I går sov jag över hos Anna , det blev filmtittande  och idag har jag inte gjort så himla mycket. Jag övningskörde med pappa vid 7 tiden på kvällen. Det gick helt okej men pappa va lite smått rädd som vanligt.


Läste i dag att svenska äter i genomsnitt 2,2 kilo jordgubbar per år.
 
Hmm låter ganska mycket men det stämmer särket in på mig för jag älskar jordgubbar

.


Mamma köpte en mixer för nån vecka sen så det blir att man gör smoothier i bland. Det är väldigt gott :)
 Här kommer ett recept på en smoothie.



Ananas- apelsinsmoothie
, 1 glas
2 msk krossad ananas
1 msk koncentrerad apelsinjuice
1 dl mjölk
1 dl mild yoghurt vanilj

Mixa alla ingredienserna och servera!



God natt 
      ♥


Kommentarer
Postat av: anna

jag förstår om han är rädd itanke på när du körde den dära mopeden en gång. puss på dig gumman <3

2009-07-13 @ 13:48:50
URL: http://ajhk.blogg.se/
Postat av: svar till Anna

hahahha joo men den där mopeden herreguuud det glömmer vi bort ;) hahhah :) puss <3

2009-07-13 @ 14:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!