Godnatt



Min otursdag idag ?
Jag börja undra . Dagen började med att jag skulle ha en sak i en kartong och böjde ner huvudet och sedan ta jag upp huvudet igen och då slår jag i det i en järnstång , aj aj  . En stund senare kom mamma hem hon hade köpt jorgubbar så jag skulle ta några men då råkar jag slänga iväg de på bilen som ståd precis bredvid mig.  Sen skulle vi äta och då skulle jag öppna en flaska med mineralvatten och jag kollar åt ett annat håll sammtidit som jag öppnar och det bara for vatten överallt så jag , mamma och becca blev helt blöta .  Inte nog med det när jag va på väg ner från trappan så snubblade  jag och rammlade, aj aj .  Nån timme senare lyckades jag ta sönder ett skärp.

Vilken dag :S  hah


Idag var det iallfall fint väder :) få hoppas det blir fint imorgon med.



Sovdags nu
godnatt alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!