090303

Hej svejs!
Idag va det skola som vanligt. Efter skolan hängde Jennie och jag med Emelie hem.
Det tog ca 1 halvtimme att gå så det va en bit. Emelies hus va stort och jättefint.
De hade även en katt som va söt men när jag ser andra katter tänker jag bara på min egna som ha sprungit bort och förmodligen är död. Det är lite jobbigt men det är bara att hoppas att min katt kommer tillbaka.
 En önskan som nog aldrig kommer slå in.
Hos Emelie fikade vi en massa så man blev helt proppmätt av fikat. Haha.
Sen kom Emelies mamma hem så hon körde oss till körskolan eftersom Jennie och Emelie hade kurs. Kl halv 5 då kursen började kom mamma och hämtade mig och sen åkte vi hem .
Jag råkade somna kl 6 och vaknade kl 10 av att Jennie ringde. Tur att hon ringde annars hade jag kanske sovit bort hela kvällen. Så nu är jag pigg och kl är halv 11 så jag måste egentligen snart gå och lägga mig igen.

Anna har blivit sjuk nu. Hoppas du mår bättre snart. Du få krya på dig gumman ♥

Dagens låt: You Were My Everything by Aviation

 

Ha en bra kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Fladdan

Du ska nog se att din katt snart kommer tbx :)

2009-03-06 @ 00:38:29
URL: http://fladdan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!