090328


Hej!
Nu är det snart söndag. Helgen går snabbt. Veckan som har varit har varit helt okej jag har gjort apu på Vasaskolan(barken). Så nu har jag bara 2 veckor kvar på Vasaskolan sedan blir det påsklov. :)
 Under veckan har jag sovit i min farfars lägenhet , hos Anna och en natt hemma.
Fredagen spenderades mest med Emil och även lördagen. Men nu är jag hemma och ska snart gå och lägga mig.

Igår vann Magnus Let´s Dance 2009! Grattis till han.


Min katt är fortfarande borta :( .
Han kommer nog inte komma tillbaka.
Men jag kommer inte glömma dig
jag kommer sakna dig.















Ha en bra Lördagskväll
&
God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!