090302

Hej!
Idag blev det att skippa skolan och vara hemma istället eftersom jag inte mådde redigt bra.
Jag har en himla huvudvärk. Jag vaknade ganska tidigt idag kl 7 och ringde till pappa och sa att han skulle sjukanmäla mig. Sen åt jag frukost och sedan somnade jag framför tven och sov i några timmar , jag vaknade till lite då och då och såg på tv. Sedan kl halv 5 kom mamma , pappa och bror hem från jobbet.
Idag har jag inte gjort så speciellt mycket i morgon blir det nog skola för min del.


Jag blev precis medlem på en hemsida som jag tycker ni som har bloggar/ hemsidor  med ska bli medlemmar på.
http://www.viraltrafik.se/?isabellkarlsson

Eftersom man ska få fler besökare till sin hemsida eller blogg (helt gratis)
Gå gärna in på länken så kan ni läsa vidare där.


 Dagens låt: SIBEL "I'm Sorry"



Ha en bra måndagskväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!