090321

Hej!
Nu var det ett tag sen, har blivit så himla dålig på att blogg nuförtiden. Sry!

Veckan som har varit har varit helt okej det blev lite plugg så som matte, idrott och fritidskunskap.

Men sedan kom den underbara fredagen och jag åkte till Emil och sov över.  Vi var upp ganska länge på fredagsnatten och såg på film m.m .
I dag vid 7 tiden på kvällen så körde Emil hem mig. Han övningskörde och är jätteduktig :)
Sedan blev det till att kolla på Robbinson som gick på 4:an  kl. 20:00
Nu ska jag snart sova för jag är supertrött och jag förstår inte varför för jag sov länge idag.
På måndag börjar min apu på vasaskolan (kalmar) i 3 veckor och som det är nu kommer jag bo hos mormor och morfar eftersom de bor nära en busshållplats. Så jag kommer inte kunna blogga den veckan förens det blir helg eftersom de
inte har bredband.


 



Ha en bra lördagskväll

                 &

 Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!