090308

Hej
Nu va det ett par dagar sen jag skrev här på min blogg.
Imon är det skola igen och helgen ha varit underbar :)
I dag va jag på kalas i växjö. Mariell och Nathalie fyllde år. GRATTIS till de.
Så det blev god mat och sedan tårta. Mums!
Förutom att äta så spelade vi också ett roligt spel som hette man och kvinna eller nått kommer inte redigt ihåg.
Men det gick ut på att man va 1 tjejlag och 1 killlag och killarna skulle svara på tjejfrågor och tvärtom.
Vilket va väldigt roligt. Killarna fick en fråga som va såhär- Vilken av vitaminerna finns det mest av i kiwi?
och min pappa sa då - jah det kan jue inte va c för det finns i apelsiner.
och vi tjejer började gapskratta. Svaret va alltså C
En annan fråga va - Hur många äggstockar har en tjej?
och ingen av de visste det:O HAHAH.
Sen åkte vi hem och va hemma ungefär vid 6.
När vi kom hem så va min mobror här med sin nya hund de har köpt :)
kommer inte ihåg vad rasen hette men nu är den valp och väger redan 30kg sen när den är färdigväxt kommer den väga ca 60kg alltså mer än vad jag väger:O.
Men hunden va jättesöt och lung.

Sedan läste jag en bok som jag va tvungen. Läste i 3 timmar fast egentligen bara 2 för jag råkade somna och sov bort en timme.

Tänkte se beck som gick kl 9 men det blev datorn istället :)

Sonja Aldén - Du Får Inte
 
 

Ha en bra söndagskväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!