090311

Hejsan!
Jag börjar bli lite seg med att skriva på bloggen. :( sry
Idag var det skola som vanligt. På morgonen på väg till skolan rammlade min syster eftersom hon gick på en isfläck. Det gick bra förutom att hon låg på marken ett tag och jag stod och skrattade åt henne. Såg så himla roligt ut.
I dag slutade vi lite tidigare än vad vi egentligen brukar göra så jag åkte in till kalmar där jag träffade Anna.
Så Anna och jag tog bussen hem tll Nybro. På bussen kollade vi på systar i jeans , fast vi hann aldrig se klart den.
Nu gör jag inget speciellt har precis pratat i telefon så funderar på att städa mitt rum.
Det är så stökigt , ligger verkligen kläder överallt. Nu är det snart fredag. Härligt!
Min katt är fortfarande borta. Jag saknar dig och hopppas att du kommer tillbaka.

Ha en bra onsdagskväll! ♥




Kommentarer
Postat av: Martina

hahaha ramlade Rebban? konstigt, sånt glömmer hon alltid att tala om för oss andra hahaha

2009-03-12 @ 18:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!