091126


Hej
Jag vet inte vart jag ska börja. Hmm  jag har inte skrivit här på över en månad. Min förklaring till det är att jag har varit sjuk i 3 veckor och därför inte orkat skriva något här men jag ska nu skärpa mig :). Jag ska försöka iallafall

Sist jag skrev här på min blogg så skulle jag på tjejkväll med Anna frida och Ida och det var mycket trevligt. Tycker att vi borde göra sånt oftare. Ida glömde sin kamera den kvällen så den ligger just nu hemma hos mig och väntar på att får komma tillbaka till ida igen ;)

I måndags började jag min apu på friskis och svettis och det är mycket trevligt folk där :) kul kul . I dag började jag inte förens klockan 12 så hann gå och äta en pizza med Jennie innan jag började :). Det var riktigt gott. Kom inte ihåg vad den hette men det var en sån där pizza med allt möjligt på så som kebab, sås , tomater , sallad , pommes m.m.
I morgon gå jag 8-2 och sedan ska jag och familjen åka till stockholm där vi stannar tills på Söndag.


Grattis till Martin som har tagit körkort nu :). Kör försiktigt!

Dagens låt : Pink - I don´t belive you




Men nu är det sovdags för mig ska upp tidigt imorgon :)  Ha det bra
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Martin

Kolla ett inlägg! :O trodde nästan att du faktiskt skaffat dig ett liv bortom bloggvärlden ;) ack så fel jag hade :P

Tack så mycket min vän!

2009-11-28 @ 02:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!