Fredag :)

Hej
I dag var ja på friskis och svettis från kl 8 till 2 sedan åkte jag med familjen till stockholm.
Just nu sitter jag i min systers lägenhet och vi ska snart gå och lägga oss.
I morgon ska vi gå på någon julmarknad och sedan ska vi till min moster och äta mat, trevligt :)

För ca 1 timme sen nu så skulle jag och min syster gå till 7elven på vägen dit skulle vi gå över en stor väg och då självklart snubblar jag och rammla mitt på vägen . AJ ! men som tur var hann min syster dra upp mig innan det kom någon bil. Klantigt av mig men nu har ja inte så jätteont i foten som tur är.




Men nu ska jag gå å lägga mig och sova
Godnatt med er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!