Äntligen fredag

Hej
Kom hem för ca 1 timme sen efter att har tillängnat kvällen hos mormor och morfar.

Vi satt och åt mat och eftersom mormor och morfar har en hund som heter cesar tänkte jag att han låg under bordet som han alltid brukar göra så jag tog mina fötter på nått som jag trodde var cesars och hade de där ända tills morfar sa
- Cesar vad gör du !?
och jag börjar skratta och då förstod jag att det  inte var cesar jag hade fötterna på det var morfars fötter XD.


Jag och anna

I morgon åker Anna till ullared , Hoppas du få det kul där och hittar mycket . Vill med åka dit :/.
och förresten ta det lugnt med kundvagnen och kör inte på allt för många mäninskor :)


I morgon ska jag till kalmar , det ska bli kul :) Men jag såg att det skulle bli dåligt väder i morgon  ( regn och blåst) vilket är mindre kul .

Ha en bra fredagskväll

Kommentarer
Postat av: Anna

du har missuppfattat! Det är tanterna som kör på oss! :D haha jag hade kul & jag vet att du med ha det.D

2009-10-03 @ 23:30:35
URL: http://ajhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!