Fredag

Hej

Snö , snö och snö
I dag har det snöat . 
 Nu är det äntligen helg. Min syster har kommit hem för att hälsa på dock är hon väldigt sjuk. Hoppas det blir bättre snart.  Jag hoppas även att jag har ett väldigt bra immunförsvar så att inte jag blir sjuk.

Har nyss kollat på idol där kvällens tema var Michael Jackson.  Det var bra och som vanligt.




Igår färgade jag håret , det var rea på hårfärger på Lindex så jag passade på.(=
Jag hade dock inte i färgen så länge eftersom jag inte vågade.

Resultatet blev såhär:






Dagens låt :
Ännu doftar kärlek.




Nu börjar snart idol igen . Undra vem som åker ut i kväll.
Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!