I´m singing in the rain


Regn , regn och regn och kallt är det . Vilket höstväder vi har fått .
Mysigt med regn ifall man är inomhus men inte ett dugg kul när man är ute.
Jag behöver ett nytt paraply. Mitt förra paraply gick som sagt sönder när jag var i kalmar med Emelie.


I dag har jag inte gjort något direkt speciellt . Jag har varit på skokällan , ö&b och kvartum med mamma och sedan har jag även städat mitt rum (Y) som snart kommer att bli stökigt igen känns det som , brukar bara hinna gå någon dag tills man måste städa igen.

När vi var på ö&b så såg vi att det hade tagit fram julsaker , redan !!! ? :O . Det känns lite väll tidigt kan jag tycka är det inte bättre att det tar fram halloweensaker innan .

I går var jag på Ikea , rusta , stan och även på ölands köpstad med mamma och min bror. På ölands köpstad hittade jag en bh som jag köpte:). Resten av dagen tillbringades med Philip.



// IsabellKarlsson



Kommentarer
Postat av: Anna

hahaa aa, ojoj är ni tillsammans nu?:P

2009-10-12 @ 08:08:11
URL: http://ajhk.blogg.se/
Postat av: Philip

ojoj är vi tillsammans nu?! :O xD

2009-10-12 @ 22:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!