Måndag

Hej
Nu har det gått ett bra tag sedan jag skrev.

I dag åkte min syster tillbaka till stockholm igen efter hennes besök här i den lilla staden Nybro.
Hon åkte tidigt härifrån så jag hann inte riktigt säga hejdå därimot vaknade jag till av att hon pussade mig hejdå på kinden.

I söndags var mamma och jag i Ullared och det var verkligen jättemycket folk där. Men billigt var det så jag köpte en hel del .

I morgon fyller min söta lillebror Isak 10 år , GRATTIS till honom så imorgon ska jag gå upp klockan halv 6 för att vi ska hinna med att fira han innan mamma och pappa ska till jobbet.
 
Jag & Isak  ( gammal bild)


Senare på kvällen blir det även tjejkväll , trevligt ! :)


Men nu ska jag sova så
GODNATT
&
SOV SÅ GOTT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!