10-02-22 Sportlov

Hej

Nu känner jag mig duktig. I går var jag på gymmet med Emelie och sedan gick vi på ett medelpass. Medelpasset var kul så vi gick på ett idag med. Vi har även bokat in oss till start spinn som är imorgon. Första gången det ska bli spännande att se hur mycket träningsvärk jag kommer få i rumpan. Ajaj. Det är bara att hoppas på det bästa. Vem vet jag kanske inte få träningsvärk. Haha

Alltså så har jag tränat snart 3 dagar i sträck men jag ska inte skryta när jag faktiskt ha gått upp i vikt. Hur det kan hända vet jag inte ? Tycker jag äter någolunda bra och tränar å så går jag upp i vikt ? så nu väger jag mer än vad jag gjorde när jag inte tränade på friskis och svettis ?
Men jag kan ju även tror på att det är vågen som inte funka!.Känns så mycket bättre att tro på det.
eller att jag har omvandlat fett till muskler. Vem vet ;)



Idag har jag passat min lillebror. 
 Vi var duktiga och gjorde pizza till mat. Den blev faktiskt riktigt god.

Just nu sitter jag och lyssna på musik så jag tänkte lägga upp några som jag lyssna på :








kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

hej gumman<3

Det där med vikten, man går upp i vikt, för man bygger muskler, muskler väger mer än fett. Det är därför, så vågen funkar nog ;)

2010-02-23 @ 19:27:38
Postat av: Isabell karlsson

jaah joo det vet jag fick den tanken med men det känns som jag mest ha tränat min kondition .. men men ;) <3

2010-02-23 @ 22:01:32
URL: http://ichabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!