16 feb

Fettisdagen
I dag ska man tydligen äta massa semlor. Undra hur många semlor vi äter idag i Sverige? Själv har jag inte ätit någon semla. Jag gillar inte grädden och mandelmassan så mycket. 

Jag kan ju passa på att säga att det är gratis vecka på friskis och svettis vecka 8. Jag själv har maxkort men för er andra är det mycket bra och jag tycker ni borde ta tillfället i akt och faktiskt testa något. Jag tror själv att jag ska gå på yoga nästa vecka. Det är både kul och krävande. 


Nu ska jag fixa något att äta men frågan är vad ? 
Man kanske skulle göra sig en smoothie?
Den här på bilden ser god ut eller vad tycker ni?
Här kommer ett recept på den iallafall för alla som är sugna :

 

  • 2 dl valfria bär
  • 1 msk honung
  • 2 dl yoghurt
  • ev. lime

Kör 2 dl valfria bär (här hallon och blåbär) med 1 msk honung och 2 dl yoghurt. Toppa med syrlig lime om så önskas.




Kram / IsabellKarlsson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!