Lördag den 13 feb

Hej

Igår kväll sov jag hos Anna. Vi gjorde mycket god mat.
Kyckling med smak av curry, nån stark krydda , nudlar, sallad , fetaost, tomater, dressing och melon.
Vi blev båda jättemätta. Resten av kvällen tillbringades till att prata och äta chips så filmen vi skulle ha sett såg vi bara halva sedan somnade både jag och Anna framför tven i soffan.  Kvällen bjöd iallafall på otoligt mycket skratt.


Av Anna i alla hjärtans dags present fick jag den här söta muggen med fylld av geléhjärtan som jag redan har ätit upp.  Tack Anna!<3



I morgon är det som alla förmodligen vet alla hjärtans dag
Läste i en tidning idag att vi köper geléhjärtan i Sverige som sammanlagt väger 300 ton . Vilket är 90% av vad företagen gör på ett år och de säljs nu under alla hjärtans dag. Häftigt eller hur ?



Ha en bra lördagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!