10-02-05

Hej
Det var ett tag sen måste jag säga.
Så jag kan ju börja med att berätta vad som har hänt den senaste tiden :

30/1 Min syster Rebecca  fyllde 20 år . Många grattispussar till henne!




29/1 Skrev jag in mig på körskolan Glennfors och gå just nu på terori på onsdagar.



1/2 Anna fyllde 18år. GRATTIS GRATTIS






Hade önskat att få träffa en speciell person idag men det gick tydligen inte. Så istället för att bara sitta hemma ikväll blir det att gå ut och äta pizza med Emelie och evt christoffer. Trevligt! :)


Nu ska jag ta det lite lugnt :)
Ha en underbar fredagskväll ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

tack gumman, älskar dig med <3

2010-02-07 @ 20:39:56
URL: http://ajhk.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Söt blogg :D

2010-02-07 @ 21:03:00
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!