10-01-06

Hej
Visst blir man sur när man vill något så mycket och sen blir det inte som man vill ? Läste idag i en bok att onsdagar var en av oxens turdagar. Själv är jag då alltså en oxe men att det skulle vara min turdag idag. NEJ nej det var det inte !

I går och i dag har jag druckit en kopp kaffe . Inte det godaste kan jag ju inte påstå men jag lär mig nog snart ska ni se :). Det var inte min ide´ att jag skulle börja dricka kaffe snarare var det Sebastians så jaah varför inte ??
Vi får väll se hur det går med kaffedrickandet i fortsättningen. Det blir massa mjölk och socker iallafall i kaffet. ;)

Idag snöade det och jag vill som ha sol och värme . Men ibland kan det trots allt va mysigt med snö dock inte om det är flera minusgrader ute.  I morgon ska jag vara barnvakt och då lär vi nog gå ut och leka i snön.


Men nu ska jag ner och se om det är något bra på tven
Ha en fin kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Martin

Kaffe är fint ;D

2010-01-07 @ 12:50:36
Postat av: bella

Hahah skulle bli finare med lite karamellfärg i sig :D hahahXD

2010-01-07 @ 19:41:59
URL: http://ichabell.blogg.se/
Postat av: Fladdan

Kaffe är ett måste.



Fin bild :)

2010-01-08 @ 08:39:50
URL: http://fladdan.blogspot.com/
Postat av: svar : fladdan

haha det där med kaffe går int så bra för mig...l.



tack du hittade ett program på nätet som va väldigt bra :) kmr int ihåg vad det heter men men. tänkte att du kunde fixa min header om du vill ? (A) jag kan int med sånt där......

2010-01-08 @ 16:42:54
URL: http://ichabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!