10-01-07

Hejsan !

Idag har jag varit barnvakt .
Dagen började med att jag blev väckt klockan 7:30. Då var jag verkligen trött kan jag säga.. sedan gjorde jag frukost sen kom Timmy och då dansade Isak , Jag och Timmy på dansmattan på wii.
Det var kul men ganska jobbigt efter ett tag. Man blir så trött.


 Lite senare kom även Elvira så då lagade jag mat :) Efter maten gick vi ut och lekte i snön.
När barnen hade åkt /gått hem passade jag på och ta ett varmt skönt bad.:) Vilket var mycket skönt.


I morgon blir det Kalmar med Jennie och Emelie
Skoj skoj. Var ett ganska bra tag sen vi gjorde nått alla 3 tillsammans så det är på tiden.


Jennie och Emelie<3



Nu blir det till att gå ner och kolla om det är något bra på tven och sedan sova :)
Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!