100124 Söndag

Hej
Känns som jag är dålig på att skriva på min blogg. I bland orka man inte eller har man helt enkelt inte tid/lust. jag skriver när jag känner för det vilket ni som läser min blogg borde ha märkt.
Helgen har varit bra.
Fredag: Träffade Anna. vi gick först på stan å sedan gick vi å såg på Avatar på bio. Den var mycket bra måste jag säga:)
Lördag: Var hos momor och morfar och åt god mat.
Söndag: Åkte in till Kalmar med syster och bror för att se Alvin och gänget 2 på bio :) gullig film.

BIO =GODIS .
Jag känner mig så onyttig efter denna helg. Jag har ätit godis hela helgen.... I veckan blir det till att träna
Blir iallafall simhallen med skolan , idrott 3timmar på fredag och ett f & s pass med becca.


NU är det JOHAN FALK  . Ska nog ta mig en titt på det
Ha en bra söndagskväll :)!




Kommentarer
Postat av: Becca

Vänta vänta vänta, Friskis och Svettis?! Springa runt, vifta på armar och ben?! Jag? Dett kan vara under min värdighet, måste reflektera över detta...

2010-01-25 @ 22:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!