2010


Hej

Har inte blivit mycket bloggande den sista tiden. Har inte riktigt haft tid nu vid jultider/nyår. Men nu är det över och vi börja om på ett nytt år. Hoppas som alltid att detta året ska bli strålande! Ett minus är dock att jag i år inte har några nyårslöften. Jag kom verkligen inte på några . Sluta äta godis? börja träna minst 2 ggr i veckan ?Dricka läsk högst 1 gång i veckan ?
   Nejnej det blir nog inget nyårslöfte i år ...
Året som varit hade jag 3 stycken nyårslöften och jag har lyckas hålla alla kan man säga (A) dock säger jag inte vad det var för några nyårslöften. Det är hemligt.
Min kamera är på rymmen så tyvärr kan jag int lägga upp några bilder från julafton/nyår men jag hoppas att jag hittar den snart :)


    GOTT NYTT ÅR!!
och
God fortsättning på det nya året.

Hoppas alla har haft en lika bra nyår som mig :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Menar det. Varför lixom?

Hoppas du med har haft det bra:D

Vi måste ses någon dag<3

2010-01-02 @ 14:50:19
URL: http://ajhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!