Tisdag

♥ Hej

Nu är jag precis klar med ett lite skolarbete om Iliaden och odysseén. :).
Klockan börja närma sig halv tio och jag fundera på om jag ska städa mitt rum innan läggdags .. Orka jag det ?
hm...
Idag efter skolan blev det pizza med Jennie. Fy vad onyttiga vi är.. Dags att bli nyttig kanske ?
I morgon blir det som vanligt skola, har även bokat in ett möte med Ansi imorgon för att kolla om jag ska lägga in elevens val på fredagar eftersom jag nu är ledig på fredagar.  I morgon ska jag även jobba på Friskis och Svettis efter skoltid eftersom jag måste ta igen en vecka som jag var sjuk på min apu.period. Kan ju säga  att jag lär vara väldigt trött när jag kommer hem imorgon efter att både har varit i skolan och jobbat .

Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!