Hem ljuva hem . 3/6-2010

Hej på er !

Här på bloggen har jag inte skrivit på väldigt länge så jag förstår inte riktigt varför jag fortfarande har läsare på min tråkiga blogg som jag aldrig uppdatera.

Sitter här och har ont i kroppen och då menar jag verkligen ont speciellt i axlarna. Andledningen till det är att jag har sovit på hårt underlag i natt ! endast i en sovsäck.( aj aj) Läser en kurs som heter natur och friluftsliv så därför var hela klassen tvungen att göra en utflyckt till en ö som ligger i Pataholm och sova där.

Jag bjuder på en bild som jag snodde från Madde mer bilder kanske kommer senare i veckan.


Time to go . Ha det bra och sov så gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!