25/9

Hej hopp
Efter att har haft borelia och  inte kunnat / fått träna på 2 veckor så är jag mer sugen än vad jag aldrig har varit på att komma igång med träningen igen :) motivation är viktigt och den har jag nu kan jag säga , Ska försöka planera mina veckor framöver så jag hinner träna iallafall 2 gånger i veckan på morgonen innan skolan:)
Idag har jag jobbat . En hel del folk faktiskt eftersom de som är delägare i glasriketsskatter skulle ha möte idag. Imorgon jobbar jag 12- 16 sen blir det hem och plugga . Like always så innebär söndagarskvällar alltid lite telefonsamtal.

Nu ligger jag i sängen och inväntar på att jag ska bli lite tröttare så att jag kan stänga mina ögon och sova. På den sista tiden har jag drömt en hel del konstiga drömmar så jag hoppas på en bra dröm inatt.

Ha en bra lördagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!